Jak využít Instagram v podnikání?

Instagram zažívá obrovský boom a tak se právě Vám nabízí další možnost jak propagovat svoje vlastní služby nebo firmu. Už dávno není Instagram jen o selfies a filtrech. Pokud trávíte byť jen pár minut denně na Internetu, určitě se k Vám již musela dostat zpráva o tom, jak sociální sítě kazí dnešní mladou generaci. Krása se počítá na lajky, pocit úzkosti a chybějícího sebevědomí se zvedá s každým dalším selfiečkem a celkově, vliv, který mají sociální sítě v dnešní době, je nezměrný.

Podívejme se však na tu stránku, o které se tolik nemluví. Jak vy, jako podnikatel, můžete využít právě Instagramu ve svůj prospěch?

Firemní účet

Firemní účet na Instagramu Vám dnes nabízí neskutečné množství způsobů, jak se jako podnikatel propagovat. Ať už je to kvalitně vytvořeným profilem, který už sám o sobě působí jako poměrně solidní firemní prezentace, tak je to placená propagace příspěvků, kterými můžete zaměřit na Vaši cílovou skupinu, ve které máte největší šanci na úspěch a prodej.

Stories

Instastories jsou kapitola sama o sobě. Pro lidi je daleko pohodlnější pustit si Stories než neustále scrollovat feedem. Během toho, co se jim přehrávají Stories jejich oblíbených osobností, stránek, které sledují, můžou dělat i další věci a je to pro ně tak daleko praktičtější. Pokud tedy svým příspěvkem chcete zasáhnout co možná nejvíce lidí, přidejte svůj příspěvek i jako Stories. Razantně tím zvýšíte svou šanci na to, že cílová skupina příspěvek uvidí.

Od minulého roku můžete přes Stories dokonce i prodávat. Jednoduše přidáte odkaz na daný produkt a lidé tak mají možnost přímo ve storíčku kliknout na malou záložku, která je odkáže přímo na Vámi zvolený produkt a mají tak vše po ruce.

Hashtagy a partneři

Právě tyto dvě věci rozhodují o tom, jak velký dosah bude Váš příspěvek mít. Když označíte partnera, který se například účastní nějaké Vaší akce, nejen, že máte možnost získat nové followery, ale zasáhnete tím daným příspěvkem i followery Vašeho partnera a příspěvek tak vidí ještě více lidí.

Hashtagy patří mezi nejpoužívanější věci na Instagramu. Jak si můžete velmi často všimnout, každý příspěvek obsahuje někdy i desítky různých hashtagů, pomocí kterých tak cílíte přímo na vybrané skupiny lidí, kteří daná témata sledují.

Interakce se sledujícími

Poslední věcí, kterou je nutno zmínit v dnešním článku, je interakce. Každý úspěšný obchod, podnikatel, eshop nebo obyčejná společnost zakládá svůj úspěch na tom, že se o nich ví. Musíte s lidmi komunikovat. Nemyslím tím pouze odepisování na případné zprávy, které dostanete, ale Vaše vlastní iniciativa vůči divákům. Díky firemnímu účtu se můžete pomocí nástroje Otázky zeptat vlastních diváků na něco, co Vás zajímá. Jak jsou s Vámi spokojení, co by změnili, co by upravili, co jim chybí, případně můžete přidat i anketu, kde Vaši diváci budou vybírat ze dvou různých odpovědí a necháte tak rozhodnutí na nich.

Free Download WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
Download WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
free download udemy course
download xiomi firmware
Download WordPress Themes Free
udemy free download